She wants to move




Vi kan sammanfatta dagen på följande sätt, gick upp 05.30, bara det säger ju rätt mkt, right?
Mina fingrar blev klämda i ett kassaskåp runt 07 och sen va slitandet över vid 13.! De är nog det enda som är bra med att börja jobba så tidigt. Och nu änltligen; SEMESTER!! Eller ska vi kalla det sommarlov? Tills den 25.e tror jag de är? Toppen skönt och inget marbella blir det heller, e som har råd har inte tid och vice versa. trist va, men man får hoppas på fint väder här hemma för jag ska pressa!

Så, jag berättade ju om mitt underklädesproblem för ett par dagar sedan. Så hade bestämt mig för att ta en tripp ner på stan efter jobbet och införskaffa mig lite nya underwears. Vad hittar jag i torktummlaren precis innan jag ska ner? Alla mina trosor!
Kul va ju det, men inte drog jag mig för att banga på nya iaf. Så shoppade loss, alltså den lyckan jag känner för nya skor är exakt likadan för underkläder. Jag kan liksom inte få nog, så min bh-låda borde snart få bli till en garderob nu!

En tripp till solariet gjorde susen, mat och sen "Jumper" hemma hos matilda och patrik. Alltså filmen i sig va ju bra, men va va de för slut? Men spännande jaa.





Vin, brunbrändaben, skavsår, strandhår, doften av sol, doften av regn, jordgubbar och myggor (?) är sådant som mina kommande veckor ska bestå av.

Livet är perfekt och jag bara leker vidare. Det enda jag skulle behöva nu är lite färg i mitt utväxta hår och allt annat som hör sommarn till.

På onsdag drar vi igång igen, det blir perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0