Sail away with me honey



Första dagen på de lediga dagarna, och det regnar?? Inte bara regn utanmer SPÖREGN. Så jag satt på banken idag i nästan 1 1/2 timme och pratade fonder, kul tidsfördriv? Inte för att jag förstod spec. mkt eller blev mkt klokare, men jag gjorde ett gott försök iaf. Och en tid till frissan är också bokad! toppen, undra bara om jag kan hålla mig från att köpa någon egen färg och hälla i håret?! Börjar få lite halv panik nu med min äckliga utväxt.


Imorrn börjar the make over i mitt rum, vi ska spendera dagen på ikea, vilket känns helt underbart, jag älskar ikea! Sen när vi fixat skrivbord och lite förvaring sover jag med min P. Pannie alltså - Annie. Det ska bli mys, så som det kan bli när vi har våra tjejkvällar och ligger och pratar långt in på småtimmarna.

Och sen har halva veckan gått och utgång står skrivet stort och tydligt på almenackan, eller står det bara "SPRIT " ?! Nånting åt det hållet iaf, hoppas ju då på bättre väder så jag slipper åka till solariet stup i kvarten.



Jag är så jävla rastlös, fast jag tränat i 2 timmar och flygit runt som en jagvetintevad så är jag helt...aah, rastlös. Jag vill inte ha vardag, jag vill smyga runt ute i regnet, känna dropparna träffa huden, droppa in vid ryggen, springa, komma fram, låna en dusch, dricka té, gosa ihop sig i en filt. Men inte här. Nu är jag så där sjukt energisk så jag lätt skulle kunna ta en springrunda bara för att jag vill och får ett jävla infall. Men jag ska hålla mig, försöka iaf.


Jag ska inte leta, jag ska inte stressa, jag ska enbart låta den komma. När den väl kommer.
Någonting som däremot kan få försvinna är min mensvärk, seriöst. Nu är det slut på sånt.





Näe, okej, det blir inget spring i regnet, det blir en ansiktsmask, en kopp té, en ny färg på naglarna och lite SATC. Trots allt, vad kan passa bättre på en regnig måndags kväll? Egentligen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0