Red wine






Jag skulle så gärna ha vleta se "Pearl Harbor" med en påse chips, lite cola och en massa tårar när Danny dör på slutet igår, men jag hade ju helt andra planer som innehöll en hel del mängd med alkohol och popcorn.

Vi hade världens roligaste tjejförfest med "Våghals", äckliga drinkar och porriga filmer
"I'm so nasty".
Traskade oss ner mot stan, smet in och tog varsin shot.
Lakrits, as usual.
Och sen drog partyt igång.


Jag kan ju knappast säga att jag har koll på kvällen.
Men nånstans mellan stolpdansandet på pelaren och shotarna blev det jävligt roligt.
Och kommentarer, repliker som var så jävla komiska och sorliga.
Inga blev full som en kastrull, inte förens idag kom jag på att vart hon är va
så hade hon ngt i handen, och inte vare vatten inte. Näe.

"Elin ska vi ta lite vatten?"
"Aah men det gör vi"
2 min senare kommer Inga från baren med ngt som har ett sugrör.
"Här! Jätte Gott :D"
"Men de är ju en drink"
"Aah men den är jätte god, jag fick den :D här"

Jag kände mig perfekt! Vi dansade iväg hela natten och sen skulle vi vidare.
Change of plans.

Kanske är det därför jag är helt slut idag och mest av allt bara vill sova.
Plus att jag har tränngsvärk i benen från stolp-jagärsåsexignärjagslängermedhåret-dansen (tack nackspärr!?)
Och ngt har gåt sönder i min fot, på riktigt.
Så nu efter inventeringen väntar min säng.
Och i veckan väntar min tenta, så fram tills fredag ska jag plugga
aset av mig.

Dessvärre har jag inga bilder från gårdagen men många andra har.
Ännu tristare är det att vi inte fick foto på Clara's stund utanför, när hon ramlade ut från verandan på vägen utanför O.
Det var synd om Clara för vi dog nästan av skratt...Lilla Clarisen!




Nu har jag fastnat framför "Blades of Glory" och den är lika rolig som alltid.
Väcker vissa minnen. Trots allt känns det så bra som det är nu.







Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Inga

Jag dööhr! Fan va kul när Clara ramlade, du blev spankad och jag undrar också vart jag fick alla drinkar ifrån! Pusselipuss

2008-09-01 @ 12:30:16
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Inga

Jag dööhr! Fan va kul när Clara ramlade, du blev spankad och jag undrar också vart jag fick alla drinkar ifrån! Pusselipuss

2008-09-01 @ 12:30:17
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0