Par i kings


                         (12,15)



Utgång igår, riktigt kul och svettigt!
Jobb idag, as usual, så bara bättre på sitt fejs och knyta ihop mina små testar som är fulla med spray
och sen va trevlig i 5 timmar.

Så kvällen blir dessvärre lugn, men det blir så mkt bättre i veckan.


Här kommer bilder från onsdagen



         
             



Så där, jag ursäktar vissa bilder på mig själv, men nu har ni alla och vilket avslut kunde va bättre än bilden på tess? :)





(18,49)


Så efter jobb mellan 13-18 är jag slut i kroppen, med äckliga naglar(fortf. med onsdagens naggellack), äckligt hår, äckliga fötter och jag behöver minst 2 ansiktsmaskar.  Behöver jag skriva ut klart att jag kör på en lugn kväll ikväll då jag börjar 07 imorrn?
Näe, precis. Sen efter imorrn är det semester och vin väarje kväll med flera party pics, onsdagsutgångar, skavsår, kebab, dock i kanalen, ja you name it. Det ska firas att sommarn är här och vädret är beställt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0