Nu igen?



Näe vet nån va, nu får de va nån motta på det här. Ritkigt trött blev jag nu, efter nancys och diverse krokar på stan med Ögren. Precis vad jag behövde iofs, men trött i benen blir man och ännu tröttare när man får busa med världens sötaste vovve :)

Utgång igår vart de, och jag sammanfattar det med...en 5.a? av 10? aah, man missa ju inte mkt om man sket i att gå ut och om man va där så blev det va man gjorde de till.

Men jag börjar bli riktigt trött på det här, på livet? Eller bara allmänt på just nu? På dagarna som susar förbi med moln moln och än mera moln. På förhoppningar som rinner ur sanden, på samma gamla spår. På vardagen. På ett sätt kan jag inte hjälpa att tycka att det ska bli jävligt skönt att komma tillbaka till skolan, tillbaka till e-tuna och andas lite ny luft ett tag.

Men efter nollningen kommer jag säkerligen va lika trött på det som jag känner mig just idag.

Tänkte börja en till menng med "men", men det skiter jag i. Jag tänker lägga ner nu. Jag har aldrig tyckt om smetar så varför sitta ihopklumpad i en stor smet? Näe det låter riktigt ruskig må jag säga. Ibland kanske man bara måste ta de som de är.

Ett nyårslöfte? Jag ska bli mindre påverkad, jag ska bli sämre anpassningreglerbar (ord?) och jag ska köra på ett spår!

Om någon förstod någonting av vad jag skrev om idag så va de jävligt bra gjort med tanke på att mina tankar inte har någon som helst ordning en dag som denna.





Och för att avsluta med en bra mening kör jag på den vanliga: jag ska träna strax, core, springa på löparbandet och sen afro dans.






Den perfekta avslutningen på dagen efter den träningen blir ju självklart pizza och övernattning med Ingaa (from Sweden).






Och jag gör som jag vill, så ifrågasätt det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0