Night life



OM jag hade roligt igår, jag och Blunder. Jag och min fish. Vad vi än gör, hur det än börjar och slutar så har vi jämt så jävla roligt. Det blir ju vad man gör det till!

Så förde hemma hos mig, med en massa vin och skit snack och roliga fish-pics. Pratade ihop oss med Lolita (Ida) men vi gick vilse på nått sätt och hamnade som alltid på Olearys. Till en början va de dött, men vi ville ha ut mer mer mer av natten. Så tog oss något drickbart (med andra små saker i väskan) och drog oss vidare mot 550 för att ha en riktigt lyckad utgång!
Och det kunde ju egentligen inte bli bättre.


He's such a good kisseer...


Efter en jävla massa pommes så träffade vi på Jesper och Rasmus och vi fick skjuts.

Roligaste skjutsen på länge, tyvärr så va inte balansen den bästa och i varje sväng flög jag runt som en liten vante där bak.

Men det kunde verkligen inte varit bättre!


Nu idag blir det nyktert, ska vara taxi åt mina föräldrar (snäll som jag är) eftersom dom ska på 50.årsfest
och sen kräftskiva, inte för att jag äter kräftor.
Men man kan ju alltid ta med sig några shrimpss..

Funderar på att för en gångs skull ha en nykter utgång, men o andra sidan. Hur många ggr har det varit kul?
Ah jag menar det.
Äh man vet aldrig med mig.

Men nu blir det e frenchiie iaf. Och sen lite träning maybe.



Jag måste kyla ner mig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0