Last day



Och imorrn börjar allvaret igen, el ja, så mkt man kan kalla det allvar. Skolan och allt som hör till, tidiga morrnar, stress till tåg, tonvis med böcker att läsa ordentligt långt in på nätterna och lite sömn.

Men inte har väl det hindrat mig förut, näe.
Och inatt sov jag som en skit, verkligen. Ingenting. Kunde verkligen inte somna.
När jag väl hade lagt mig till rätta och slutit ögonen hoppade min katt på mig, mysigt.

Det enda jag skulle vilja slippa nu(förutom hösten) är mina humörsvängningar.
Vare sig det är pms el ej så är dte jobbigt att ena sekunden va tipp topp
och andra gråta som ett barn som har tappat sin glass för ngn liten skit grej som att
jag får för mig att jag inte har ngr kläder, el ngt annat obetydligt.

Ängslan och ångest liksom, fan de är jobbigt. Men om si sådär ngr dagar kommer de att va över.
Så idag, sista dagen på mitt sommarlov, ska jag ta tag i mig själv..
Ochs en måste jag träna, kanske box för att få ut lite aggresioner? HRM kan passa sig rätt bra.






Så det här har ju blivit lite av mitt tidsfördriv, men nu kommer jag säkerligen inte att skriva på minst ett par dagar
Skoldagar från 9-16 och sen ska jag fixa biljetter till lördag och jobba.
Men tills dess, simma lugnt och låt inte vattnet rinna över!
oki?


Förrsten ska vi hitta ett nytt vad, så fort som myrran är redo.
För tjejer som slår vad, de är det alldeles för ont om.
Och sen lite Melran på de som snart dimper ner i brevlådan. YES. I'm ready.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0