In my heart it's spring



Dagar som dessa känner jag Livet i mig! (Madicken). Och inte ens för någon spec. anledning, vilket gör det ännu skönare. Ingen vinst på några miljoner, ingen ny kärlek, inte en nyköpt kappa som man fick på rea. Ingenting spec. men ändå känner jag mig bara så tillfreds!
Så pass att jag stått i tvättstugan i 2 timmar. De du!

Och trots mina få timmar sömn inatt och att jag va orolig så mår jag ännu bättre. Förutom brännskadan på röven, men det läker. Och idag står det träning skrivet på mitt schema, stort och tydligt! Så kvällen är fullspäckad och sen Matilda, en pizza skulle ju inte heller sitta fel. Men jag väntar med den tills på lördag.

Det enda som faktiskt stör mig idag är när man lovat bort sig som taxi under helgen och ska vara nykter så ska de va partande. Bajs. Och jag är ju en sånn person som inte vill missa, jag vet att varje helg är samma sak hela tiden. Men iaf. Man vill ju inte missa och helst inte nykter.

Sorgligt nog kan jag faktiskt inte komma ihåg senaste gången jag gick ut nykter? Måste vart typ 1 och ett halvt år sen el ngt. Shit. Jaja. Sen är det ju det här med pengar också. Fast det brukar alltid fixa sig iaf. Jag tror ju att jag är rik och har pengar så då har jag jämt det. haha.
Men helgen är fortf. ett överhängande frågetecken! ???



Näe just idag är en sånn där dag som jag lätt skulle kunna sätta på en julskiva bara för att känna stämningen.



Tror nog att jag ska göra de...

Sen ska jag ta en tripp upp på mitt rosa moln och plocka ner lite körsbär och äta upp dom, eller plantera ett kiwi träd och göra kiwi shootar för jag har hört att dom kan va goda.

Dessutom har jag totalt glömt bort att det fanns en jävla kamera!!


I'll be home for christmaaaas...............
bidoobiidoo






Ja, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Petronella

Åh, va mysigt de kändes med julmusik på nått konstigt sätt :) även fast de är ganska så långt kvar till juuul!

2008-08-22 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0