I'm just trying you on



Torsdagar, de tristaste dagarna i veckan måste ändå vara måndag, torsdag och söndag. Möjligen även tisdag men tisdag är ju nästan onsdag så. Men annars, måndag,torsdag och söndag, de är de dagarna som man känner sig som mest ensam. De är de dagarna som man skulle vilja ha en pojkvän, en att gosa ihop sig i soffan med, en som man kan dela samma filt med, busa och gosa och titta på en bra film. Just de dagarna. Toffel dagar, toffel vardag. Ibland.

Men de resterande dagarna av veckan, tisdag, onsdag, fredag och lördag trivs jag alldeles perfekt! Ingen som messar/ringer undrar vart man är, vilka man är med, när man kommer hem, hur mkt man druckit osv osv vilken kjol man tog på sig jaa, you name it! Då får man leva för sig själv, ta dagen som den kommer, live a little. Dansa iväg hela natten, klockan tickar, men ingen aning om vad den är, bara ha the time of your life.  Det är perfekt.


Och imorrn är det fredag, och som ni ser ingår den dagen i kategorin när jag lever livet. Så imorrn blir det först stan, systemet, lunch med sara och matilda, hem, och utgång. Det kunde inte bli bättre.






Vi är verkligen okej, och det slog mig hur jävla skönt det är. Det kunde inte bli bättre. Det är precis så som det alltid borde ha varit och som det alltid borde vara. Riktigt enkelt, skönt och okej.





Fan va rutten jag är ibland alltså. Men jag vet inte riktigt hur jag ska klura ut det här...

Men en sak har jag redan klurat ut, så mkt som jag tränade idag, core, springning på löparbandet och afro så är jag värd mkt! haha..

Nu ska jag gosa ner mig i mitt nya rum, med glass och kolla på SATC och njuta av att jag får bestämma vad det är som visas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0