Hela livet blev en helg





Onsdag och nu är det utgång på G. Igår spenderade jag natten med Annie, vi åt, åt, åt, kollade på so you think you can dance och sen "Teh holiday", ja jag grät så jag va tvungen att gå och snyta mig. Men den är fin.

IDag blev det stan för att leta efter tavlor till mitt nya rum, hittade dock inte det jag sökte efter och jag nöjde mig med en new york tavla, lite retro sisådär va. Så nu sitter jag här, nyduschad och funderar på vad man ska ta sig an för mat. Ngt enkelt och som helst inte kräver spec. mkt tid eller angegemang.


Jag lever för ikväll.
Sena nätter
Tomma glas
Jag längtar alltid härifrån
Men aldrig hem
.




Nu kör vi!! Solen skiner, jag har 100 blåmärken på benen - vilket enligt mig får dom att se brunare ut, höga skor, nytvättat hår och en flaska asti! Sa jag att de va onsdag?!


JAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0