Fungis



Onsdagen när här och solen skiner, än en gång, kanske för sista ggn? Sommarvärme? Idag tog jag på mig mina avklippta jeansshorts med en stor tee till och drog fram brillsen och kände att det borde va såhär för alltid, sen kom ett moln fram och det blev kyligt. Sommaren börjar försvinna, mer och mer. Hösten kommer med storm steg, hösten som innehåller en massa nytt mode, snygga kappor, stövlar, jeans och tröjor, 2 månaders praktik och en 20+-are. Då pratar jag om mig själv, men jag är knappast ensam, Sara, Matilda och Fia för att nämna några som kommer in i klubben under hösten.

Jag kan inte komma ifrån att jag har åldersnojja, att jag får för mig att de bästa, mest impulsiva sommrarna i mitt liv kanske redan har varit. 16,17,18,19 - dom där perfekta åren med intriger, kärlek, sex och skojj. Äventyr. Nu känns det mest som det går på räls ibland. Och ändå har livet knappt börjat, jag menar jag har inte ens ett ICA-kort?! Va är det?
Samtidigt känner jag mig själv bra mkt bäätre nu än jag gjorde för 2 år sedan, man utvecklas antagligen, lite, även om det inte märks.

Och skolan börjar på tisdag, ska ändå bli ganska skönt. OCh sen kör de igång.



Du gjorde det man aldrig får göra
Du strök min panna, med stora, varma, sträva, trygga händer och sa
 "Jag älskar dig"
Nu blir jag aldrig mera fri
Nu har du mig fast
Jag kan aldrig nånsin leva förutan
För du sa det till mig
Det jag längtat hela livet att få höra
Du sa "jag älskar dig."

Så fort jag hör denna snutt tänker jag på dig, jag kan inte hjälpa det och jag hoppas så innerligt att du har det bra, vart du nu än är och att du vet att det aldrig har funnits en dag sen du försvann då du inte besökt mina tankar. Air..




Men nu är klockan 18.04 och jag ska dra mig vidare till mitt mål för kvällen!


Hare hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0