Förlåt, livet är en feeest



Okej, gårdagen. Jag orkar verkligen inte. Toppen förkrök, sen va hände sen?? Någon? Jag hatar att komma iväg alldeles försent och sen missa alltihopa, för de va de som hände. Så vi tar nya tag imorrn istället, hoppas på bättre framgång!!

Men trots allt så mår jag förträffligt jävla bra idag! Har t.o.m vart på ikea och sen fixat det sista i mitt rum och snart blir det träning, core och afro, lite springning på löparbandet också. Energisk javisst,d et blir så när man är ledig ochd et regnar och man är uttåkad.


Just uttråkad brukar det hnda en hel del grejjer, jag spenderar min tid för att jag är så uttråkad. Men men, oftast brukar jag då spendera den relatvt bra!!




Dagens sanning: JAG HATAR IKEA BARN!


Och nu fick vi ner det och jag säger adjö för nu är det ombytning, och träning. Shit jag som redan håller på att somna nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0