du vet väl att jag aldrig dricker sprit



Så de blev lite spontan utgång igår, Blunder ringde mig vid 19 och undrade om jag hade sprit och humör! Visst vi kör på, tänkte jag. Riktigt kul hade vi, as usual. Och riktigt mkt folk var de ute också, så inte ska man klaga inte. Även om det blev för mkt dricka och en hel del minnesluckor som jag fortfarande inte kan få in på rätt plats. Fan.

"Elin är du full? Du är så trevlig"

De va ju också en comment liksom.

Men fan, jag börjar känna att träningen går bra nu när jag fått 5 kommentarer på en vecka om mina ben, de är bara att tacka och le, då vet man ju att man gör ngt bra iaf. :)

Och skolan börjar, jag är nästan 100, den 9.e september! Hur skönt är inte de? Men därför ska jag tare lite lugnt nu, kommande vecka/veckor så jag är på för nollning, de är ju ändå 2 rookie veckor, så fan, då kan man inte va den som är den.

Men dilemma, ikväll. Utgång el ej. Jag känner mig opepp som fan, och bakis. Vilket jag är rätt trött på att va. men ikväll är det ju lördag o andra sidan, lördag då alla ska gå ut. Men alla har ju redan 300 planer, och jag. aah jag sitter här oplanerad med gårdagens hårruffs och mjukisar och överväger att stanna inne med godis och chips.
En degklump har jag blivit. K O M M E R  J A G  B L I


Eller så äre för att jag kom in i en hastig depression just precis nu, känner fan. BAJS.
Jag är trött på det här, men så tänker man att de klart man ska köra på liksom. Men vet inte om jag orkar mer..
Och då menar jag inte bara utgång...



 


Nu lägger jag mig här under mitt täcke och väntar på att min Hot Stud ska komma. Sen får vi se hur det fortsätter.....

Kommentarer
Postat av: Hot Stud

"Det finns omtentor, men inga omfester..." - Okänd Student.



Det du!

2008-08-16 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0