Dramaqueen



A whole lot of drama for nothing!


Det är sådant som jag är bra på när jag inte försöker smita undan plugget.
Ja

Jag började igår
Och nästa fredag har jag en ny tenta.
Är det inte roligt så säg?
Försökte läsa lite igår, men eftersom jag va upptagen med mina
historier och fantasier så funkade det inte så bra. Vilka för övrigt är bättre än va jag va på att plugga.
Så jag bestämde mig, kl va runt 22.03.

"nu attans ska jag ta tag i farmakologi boken"

.......................................

20 min senare tyckte jag att jag va färdig och la mig i sängen för att kolla lite melran.
Och det kändes bra mkt bättre än att sitta med en farmakologi bok mitt i natten kan jag säga dej!

Somnade skönt runt 23.40, blir väckt runt 00, varför glömmer jag alltid ljudet på?
Alltid liksom? Vaknade och skrattade lite, sweet.
Slocknade som en stock

Och idag har jag haft föreläsning mellan 9-15 och är helt slut i huvudet.
Skulle köra booty och core men känner att jag måste engagera mig om det ska gå vägen.
You know.

Så nu, efter att jag läsa Inga's blogg och asgarvat åt det så ska jag ta tag i tenta uppgifterna.
För snart är det helg! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0