Det börjar likna höst



Fy fan va jag sov dåligt inatt alltså, först vare film kväll, såg 2 dåliga filmer men snodde med mig 2 bra hem. En av dessa 2 va min favorit film "A lot like love", det har nog allt som en film behöver. Sen att vissa scener är som scener av ens liv gör väl filmen bara ännu bättre?

Men John Blund ville inte riktigt besöka mig inatt och jag låg och vred och vände på mig i flertalet timmar. Vaknar vid halv 7 av att systra mi springer in i rummet, river runt, startar torktummlaren, 06.30?! Och sen börjar den tjuta, tror inte jag kunde somna om förens vid 09 när alla hade åkt.  Och sen sov jag gott i ca 3 timmar och nu sitter jag här. Undrar vad jag ska göra.
Måste ner på stan, måste till apoteket för nu har jag bestämt mig!! Lämna tillbaka filmerna, skriva ut kurslitteraturen, men som jag fortf. inte fått på sidan fast jag tydligen börjar nästan tisdag istället.

BRA jävla skola? Dom skickar ett mjel "vi börjar den 26.e på tisdag så då är det bra om man har den här boken. Hej"
Okej, vart ska vi va? Vilken tid? Ska man dit på måndag också för registrering? Vad är det för böcker, typ författare?!
Ingenting, alltså. Jag känner mig redan skoltrött, eller skol.irriterad och skolan har inte ens börjat. Jag vill bara lägga mig under mitt täcke och gråta för jag orkar inte.

Kanske är det en kris? Kanske för att sommaren har varit/är så himla bra och för att jag än en gång blir inskickade direkt i skolan, inget "välkommen tillbaka, nu är det nollning" utan pang på direkt. Och stress stress stress.
Sen när tanken kommer att jag inte kommer ha ngt riktigt jullov blir det ju inte direkt lättare. Jag känner mig bara så jävla frustrerad av att inte ha koll och inte veta vart jag ska vända mig när man hela tiden blir bortkopplad så fort man ringer till skolan.

Ibland vore det lättare om man bara fick jobba. Men det blir jag ju också uttråkad av, så. Kanske är jag alldeles för intensiv. Maybe.
Ikväll är det iaf en bra film på tv som jag vill se, helst med glass. Och helst under mitt täcke.
Igår regnade det ös. Och mina skor blev riktigt blöta.


Tyvärr verkar det inte bli någon Oslo resa för mig :(





Näe nu ska jag sätta fart. Förresten vare utgång i lördags och de va kul. Men nu är det lugnt. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0